måndag 12 april 2010

Ett andra inlägg?

Det kanske är dags att göra ett andra inlägg i bloggen. Det är ju trots allt X månader sen jag startade den och tanken var att jag skulle skriva mer än ett inlägg. Det har verkligen hänt sjukt mycket, både med mina kunskaper och med min kropp sen jag påbörjade min utbildning och jag orkar inte gå in på allt nu, men just nu befinner jag mig mitt i den andra LIA-perioden och i skrivande stund i en säng i Malmö. Kan man tänka sig? Efter snart 7 år i exil i Skövde och Sunne är jag tillbaks i hemstaden. Även om det bara är 4 veckor så känns det ganska roligt. Jag hinner inte göra så mycket utanför praktiken och har inte träffat någon lokal bekantskap, men 2 biobesök har det iaf hunnit bli. Både Alice i Underlandet och Avatar i 3D på sveriges bästa(?) biograf Royal! :)
Då kanske man undrar hur det går på LIA:n (eller inte) och det ska jag berätta nu. Det går väl helt okej, men jag kanske inte ligger på tillräckligt mycket för att mina kunskaper ska utnyttjas på bästa sätt. Jag behöver verkligen komma med förslag, för öppenheten finns där. Det gäller bara att jag ska känna mig självsäker nog. Nu är chefen borta 2 dagar, så det kan bli lite svårare nu, men då hinner jag tänka och kanske få utnyttja mina resurser till max den sista veckan. Dags att ta tag i det och visa vad jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar