måndag 19 juli 2010

Party party!

Planen var att sommaren skulle bli den bästa någonsin. Nu vet jag inte riktigt om den kan leva upp till det, men planerna ändras ständigt. För några veckor sen såg jag fram emot Hultsfredsfestivalen och Storsjöyran och att kunna dela dem med en härlig tjej. Vad händer då?

• Hultsfred blir inställt
• Jag blir singel igen
• En polare frågar om jag är sugen på en sista-minuten till något varmare, festligare ställe
• Jag säljer min biljett till Storsjöyran och börjar planera in en Göteborgsresa följt av en resa till God-knows-where. Förhoppningsvis till Alanya, Sunny Beach, Ayia Napa eller Zákynthos.

Det kan fortfarande bli en grym sommar. Om jag får 8-10 grymma dagar innan den tar slut, så får jag känna mig nöjd. Jobbar på för att fixa de sista semesterpengarna. Imorgon ska jag måla en lägenhet. Det känns faktiskt bra! Vi blir minst två personer som ska röja utomlands. Båda är singlar så vem vet vad som kan hända? (Nej, inte mellan oss, men min förhoppning är att det ska finnas många fina tjejer att titta på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar