onsdag 22 december 2010

!:.:! Planer smids !:.:!

Det känns som det är dags att börja fokusera på den framtida karriären på riktigt. Igår var jag på besök på Fustra / Elite Wellness för att prata om LIA-plats till den sista LIA-perioden. Jag satt och pratade med Therese i ca 1 timme och det flöt på bra, så jag vet var jag ska vara någonstans. Det blir 11 veckor i stora staden Glenn och förhoppningsvis kommer jag tillbaks och tar deras Certified Personal Trainer-examen. Tyvärr börjar utbildningen som jag kan vara med på samtidigt som jag ska tillbaks till Sunne och avsluta utbildningen. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Jag är sjukt sugen på att stanna kvar och gå utbildningen där. Det beror väl lite på kostnad också, men jag vet ju vad jag vill och PT-utbildningen är en del av Planen (Ja, med stort P).

Jag tänker ge järnet, komma i bättre form, hitta balans mellan musklerna på kroppens framsida/baksida, utveckla min massage och mina spa-behandlingar, knyta kontakter, byta tjänster och kanske försöka mig på att föreläsa och/eller lära ut några av mina kunskaper. PT-utbildningen står även den och lockar på mig... förföriskt och helt... helt... underbar!

Just nu känner jag att livet utanför får gå lite som det vill. Fokus på karriären! Det tror jag att jag kommer må bäst av och jag får lita på min magkänsla.

Dagens tips från coachen kommer presenteras på det exotiska språket engelska:
Never forget what your gut instinct tells you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar