tisdag 28 december 2010

!:.:! Take it off !:.:!

Jag har bestämt mig för att anta Jarkko Kortelainens utmaning och köra Fustra's Superstar-program under januari månad. Det innebär min första diet någonsin och alltså ett sjukt enformigt kaloriintag. Det känns som att man kommer ta bort matglädjen i en hel månad, men å andra sidan så kanske man kommer uppskatta maten betydligt mer efter det. Det kostar att ligga på topp och egentligen tillåter inte min studentekonomi detta, men jag hoppas att jag kommer klara det. Det är träningen jag vill åt och jag har en dröm... att någon dag kunna se magrutorna och att känna mig stolt över det jag har åstadkommit när jag tar av mig tröjan. I want to Take It Off! Jag är en bit därifrån, men med hård träning har jag inte längre några tvivel. Jag kan komma dit!

!.! Varning! Följande meddelande är ett reklammeddelande! !.!
Jag kommer att ha med mig min massagebänk till Göteborg och försöka förtjäna min brödföda(kesella, keso, kyckling). Så om någon befinner sig i Göteborg mellan den 24:e januari och den 8:e april och vill unna dig en klassisk massage (250kr för 30 min och 350kr för 50 min), så ta kontakt med mig! Jag kommer med största sannolikhet vara certifierad då och jag kan garantera en bra massage.

Dagens tips från coachen: Med rätt inställning, skön musik och en nästintill omättbar hunger kan man åstadkomma vad som helst! ;)

2 kommentarer:

  1. Var med och tävla!! :D www.giganternaskamp.blogspot.com :D

    SvaraRadera
  2. Tror inte att det skulle gå så bra för mig eftersom jag vill köra som Jarkko och behålla vikten, minska fettprocenten och bli lite hårdare :) Men det är en rolig utmaning! Lycka till!

    SvaraRadera